reklama

Vďaka

Čas letí a my sa snažíme stíhať všetko. Ponáhľame sa za výsledkami, štatistikami, peniazmi, prípadne mocou. Budujúc svetlú budúcnosť svoju a svojich detí, zabúdame na prítomnosť. Zabúdame na to podstatné ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Šťastie, vďačnosť a pokoru cítim ráno po každom zobudení za brieždenia pozorujúc ako pokojne ponorené do svojich detských snov s naznačeným úsmevom spia moje malé princezné. Spia a ani netušia, že svojim pokojným spánkom ma robia šťastným.

 Ešte so zlepenými očami zapínam ( ako starý konzervatívec ) rádio a žmúriac zvykajúc si na svetlo žiarovky začínam denný ranný rituál prípravou raňajok a desiaty mojim trom ""spachtošom" vychutnávajúc si pocit, že všetko okolo ešte spí. Človek by neveril aká maličkosť ho napĺňa šťastím: Pripraviť desiatu a raňajky svojej rodinke. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Po každodennom kolotoči škola, práca, krúžok, krúžok, rožčuľovanie sa nad neporiadkom v izbe a nevynesených smetiach si sadáme večer k stolu. Na obligatórnu otázku :Čo bolo v škole ? prichádza obligatórna odpoveď : Nič. ( Pomerne časti rozmýšľam nad tým z akého dôvodu vlastne do tej školy chodia), nakoniec sa však predsa dozviem aspoň to, že škola stojí a že čo všetko nie je fér. Večerná konverzácia často končí zvolaním rodinnej rady Nellky a nekonečným opakovaním dôvodov prečo nie vhodné mať v byte psa. Ale Nelly sa asi riadi mottom Jara Slávika : "Neskúsiš nevieš" 

 Po odrazení všetkých otázok, ktorými sme večer zasypaní, lebo žiadna otázka v čase ukladania sa do postele neznesie odklad, nastáva ticho. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 A ja si ho znova vychutnávam a všetko spí. 

 Priznávam, že za tie denné kolotoče (ne)stíhania, upozorňovania a čakania ( pokochať sa nástenkou pri odchode zo školy je nevyhnutné, rovnako ako pozorovať padajúce vločky keď nestíham stretnutie ) nezostanú bez odmeny. Takmer denne som odmeňovaný a opájam sa blahom, keď sa Nelly ku mne pritúli, objíme ma a povie :" Ty si môj ocko, najlepší a nikomu Ťa nedám." Rovnako sa cítim v siedmom nebi, keď sa na mňa so slovami, že som hrozný usmeje staršia Lali. Nemôžem predsa od štrnásťročnej slečny čakať, že sa mi hodí okolo krku a povie mi ako ma ľúbi. Mne stačí, že to cítim. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 A večer si líham vedľa svojej krásnej manželky a rozmýšľam, aké sny práve prežíva pod svojimi viečkami. 

 Zaspávam spokojný a šťastný. Ako málo človeku k šťastiu stačí : Spokojná a zdravá rodina.

 Vďaka. 

Jozef Bakša

Jozef Bakša

Bloger 
  • Počet článkov:  139
  •  | 
  • Páči sa:  36x

Občiansky aktivista, poslanec mestského zastupiteľstva Sliač, bývalý policajt poriadkovej polície, kriminálnej polície a vyšetrovateľ PZ SR, právnik na Úrade Banskobystrického samosprávneho kraja,, ktorý verí, že verejná správa a polícia raz bude žiť reálnymi problémami bežných (nie obyčajných) ľudí. Zoznam autorových rubrík:  SamosprávaŠport,jedlo, zdraviezločin a trestpocityNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu